reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Hana Štupáková

Hana Štupáková

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som postavička z komiksu, ktorý ešte nebol napísaný ani nakreslený. A hrám v ňom len vedľajšiu bezvýznamnú úlohu. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradenéTo musíte vidieť

reklama

Súkromné

Zrušila by som ranné vstávanie

Hana Štupáková

Zrušila by som ranné vstávanie

Som zsadn odporkyňa rn. Že by som založila Hnutie odporu voči rnam alebo Alianciu za preloženie rn na neskr a urobila tak zvratn politick kariru? Možno by sa mi potom podarilo presadiť v parlamente program Harmonizcia rn alebo Konsolidačn opatrenia pre rann vstvanie alebo nvrh na odpisovanie cien budkov zo zkladu dane pre ľud s tendenciou vstvať rno so značnou nevľou. ...Ha, ktovie, koľko ľud by sa na to namotalo a ak by bola voličsk zkladňa.

  • 3. feb 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu