reklama

Zrušila by som ranné vstávanie

Som zsadn odporkyňa rn. Že by som založila Hnutie odporu voči rnam alebo Alianciu za preloženie rn na neskr a urobila tak zvratn politick kariru? Možno by sa mi potom podarilo presadiť v parlamente program Harmonizcia rn alebo Konsolidačn opatrenia pre rann vstvanie alebo nvrh na odpisovanie cien budkov zo zkladu dane pre ľud s tendenciou vstvať rno so značnou nevľou. ...Ha, ktovie, koľko ľud by sa na to namotalo a ak by bola voličsk zkladňa.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Ráno ma vždy hneď na úvode raní. Ráno sa vyplazím z postele plná neo-choty vstávať, frfľajúc a skučiac („prečo práve ja tak hnusne skoro??...). V momente by som zrušila ranné vstávanie! Prečo sa človek nemôže zobudiť svieži, prebudený, pri zmysloch a duchaplný? Prečo sú pre nás tie skoré rána také bolestivé? Nemôže byť ten proces dostávania sa do správnej duchaprítomnej hladiny kratší? Áno, no mňa to ranné vstávanie naozaj často až bolí, ako sa mi nechce...každé mrknutie oka ma bolí, dokonca aj každé nadýchnutie! Moje telo ako by sa nechcelo toho astrálneho putovania mojej duše vzdať...a tak sa bráni. Bráni sa každé ráno najmenej dvadsať minút. V tomto čase mi na viečkach sedia dva malé ale strašne ťažké balvaníky, ktoré bránia očiam aby sa mi otvorili. Potom ich veľmi namáhavo z tých viečok zhodím, zaostrím a telo sa podvolí a ja sa „vysekám“ z postele skučiac ako dobité šteňa.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 

No a teraz namiesto toho aby som išla spať, tak píšem a mudrujem o desiatej večer o tom, ako sa mi nechce ráno vstávať...a vôbec. Nemám rada slovné spojenie „skoré ráno“. To neskoré je sympatickejšie.

Hana Štupáková

Hana Štupáková

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som postavička z komiksu, ktorý ešte nebol napísaný ani nakreslený. A hrám v ňom len vedľajšiu bezvýznamnú úlohu. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradenéTo musíte vidieť

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu